Hihi betul ke bidadari tersesat

 
Terima kasih : 9 April 2017

 ???

Tanda tanya dah mula-mula. Perkenalan. Yang diri sendiri tak di jangka "mungkin". Terkejut. Dan aku selalu-selalunya mempersoalkan apa ni? apa ni? apa ni? Kenapa tiba-tiba. Adakah yang lebih baik datang? Kenapa kita banyak persamaan? "Kenapa ni, kenapa tu" memang banyaklah mempersoalankan bukan masalahnya curiga tapi masalahnya tentang fitrah tu dan perkenalan tu. hehehe. Dan hatiku tertarik untuk mengenalinya. Jalan cerita diri ni sudah pun tertulis. Aku berjodoh dengan kamu? Tu belum tentu. Yang pasti aku sudah pun bertunang dengan Encik kematian. Bila-bila masa Allah boleh tarik roh ni daripada jasad. :') Jadi, sama-samalah kita saling menjaga dan memperbaiki diri. Buat masa sekarang ilmu-ilmu itu amat penting bagi aku. Bak kata orang dalam diam-diam ubi berisi ecehh. Dan kenangan demi kenangan manis tercatat tidak mungkin dilupakan. InshaaAllah. Flashback jengjengjeng. Masa Rehlah. Tak sangka dalam seramai-ramai orang tu, dia yang terpilih dapat hadiah tu. Dari aku pulak tu. Ya Allah... terkejutnya jangan cakap laa sampai tersebut nama dia masa dia bangun tu. Nasib orang sebelah tak dengar 😃 Bayangkan orang yang ko ternanti-nanti siapa dapat, tak sangka tetiba dia yang bangun dan dia yang dapat yang hat engko pulak. AHAHAHAHAHA MasyaAllah. Dengan group Rehlahnya sama. Entah la halah-halah tang suwit je. Banyak lagi sebenarnya. Tapi itulah kenangan yang membuatkan aku tersenyum sentiasa bila kenangkan. Kau... rasa berbunga jangan cakap ahh. HAHAHA Kelakar je bila ingat balik. Apa pun jaga hati awak, jaga diri awak. Sama-samalah kita ek. Okay chaw layan melodydalampuisi kat Instagram. Hikss.

No comments:

Post a Comment