Ahlan Sahabat

 

Ainaa Nazihah

Nikmat.

Tiada yang kebetulan kerana semuanya telah ditakdirkan. Allah dah mengaturkan segalanya. Allah telah permudahkan aku dengan beri kekuatan hadirkan seorang sahabat. Bahagia rasanya apabila aku berhajat kepada Allah dan hajatku dimakbulkan. Bermakna inilah yang terbaik untukku. Salah satunya adalah untuk mempunyai "SAHABAT". Allah Maha Penyayang. Dia hadiahkan aku dengan kenalan baru turut Ikhlas untuk menjalinkan ukhuwah. Such precious feeling bila mula-mula jumpa. Rasa bersyukur sangat-sangat. Bermula kenal-kenalan melalui Instagram. Pastu tukar-tukar nombor. Facebook dah lama friend tapi tak pernah tahu dah friend lama sejak 2013 kot tak silap hahaha. Ditakdirkan jumpa. Ada hikmah Allah turunkan aku kat situ. Berharga sangat-sangat. Satu pengalaman gembirayang tak boleh dilupakan. Tak terungkaplah rasa tu. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan rasa tenang je. Dan banyak kali jugak ngedatee dengan Ainaa. XD . I  mean, jalan-jalan ronda kampus. Mula-mula kat Pusat Islam then Tasik, Kompleks Sukan, JRKV, JPH, JKM. Yang tak boleh lupa lagi kat Pusat Islam. Berair mata depan dia. Tah pape tah Aliah ni tak kuat langsung. hehe By the way, gembira laa bila dapat bersahabat. If you know the meaning of sahabah you will feel what I'm feeling. Yet I feel on top of the world. hehe. Syukran Ya Habibati. :')

No comments:

Post a Comment